viernes, 24 de octubre de 2014

Ezerezetik hurruntzen

Gaurkoan teoriako atala bakarrik izan dugu eta gaurko honetan bakoitzak bere blogean ibiltzeko aukera izan du. Nire kasuan, aurreko egunean web orrialdeei buruz ikasitakoa praktikan jartzea erabaki dut, honela borradore batzuk sortu ditut eta froga desberdinak egiten ibili naiz.
Gero, interneten zehar hezkuntzari buruzko bideo edo artikulu desberdinak bilatzen ibili naiz gero nire blogean zuekin partekatzeko.
Gainera, nire blogari beste itxura bat emateko gogoekin nabil eta oraindik ez dut oso ondo pentsatu zer jarriko diot bere itxurari zerbait desberdina aportatzeko baina hori trasteatzen ere ibili naiz.
Dakizuenez, gaur barikua da eta asteburua atea jotzen dugu, beraz espero dut denok planak eginda izatea eta asteburu polit eta entretenigarri bat igarotzea. Nire partetik, bueltan edukiko nauzue eguenean IKTen mundu honetan trasteatu eta ikasten dudan guztia zuekin batera konpartitzeko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario